»Bratuškova je februarja razrešitev Topolka napovedala zaradi afere z javnim naročilom makete drugega železniškega tira Divača–Koper.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Projekt drugega tira je dokaz, da smo stvari začeli delati drugače.«
»Kljub temu da je moja vest čista, pa je od mene kot ministra neodgovorno, da posredno ogrožam nujno kredibilnost resorja, ki ga vodim.«
»Gre za modus operandi, ki kaže, kako so stranke, ki so tvorile prejšnjo vlado, prek denarja davkoplačevalcev financirale svoje predvolilne kampanje.«
»Po dveh desetletjih bomo začeli gradnjo drugega tira oz. tira med Divačo in Koprom. Ocenjujemo, da bo slavnostni podpis pogodbe konec marca oz. na začetku aprila. Sledila bo uvedba v delo in težko pričakovana gradnja.«
»Lahko rečem, da smo predlagali izbor, ni še izbran, to podjetje je kandidiralo na mednarodnem javnem razpisu, pritožb na razpisno dokumentacijo ni bilo. Ocenjena vrednost projekta pa je 1,9 milijona evrov, ponudbo smo prejeli za 1,8 milijona.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju